Celebrate Books #3 Hof van Vleugels en Verwoesting

Gisteren kwam in de namiddag mijn bestelling van Celebrate Books binnen en wat was ik blij! In maart had ik de Hof van Vleugels en Verwoesting-box besteld, die het derde boek van Hof van Doorns en Rozen van Sarah J. Maas zou bevatten plus een aantal met dat boek gerelateerde goodies. Aangezien ik de eerste twee boeken van deze serie erg leuk vond, kon ik niets anders doen dan het te bestellen en nu kan ik eindelijk aan dit boek beginnen!


Toen ik de doos opende werd ik verwelkomd door het kaartje, die nu prints bevatten in plaats van de titel en het logo van Celebrate Books alleen. Ik heb het niet gelezen toen ik het opende, zodat ik verrast werd.


Naast het kaartje zag ik ook meteen een kaars van Letters & Lights, de winkel van Emmy (Zonenmaan.net). Deze kaars heet The Night Court en ruikt naar jasmijn. Om heel eerlijk te zijn vind ik deze beter ruiken dan Ravenclaw, maar dat is mijn mening. Ik ben in ieder geval erg blij met deze kaars. De print is ook heel erg mooi!


De tweede goodie die ik tegenkwam was een spiegel met Feyre en Rhysand erop ontworpen door Cccrystalclear. Ik ben niet echt een persoon die spiegels meeneemt, dus ik weet niet of ik deze spiegel ga gebruiken, maar het is wel klein en handig. Ik herinner deze scène nog en ik vraag me af of ik eigenlijk wel wíl gezien wil worden met een print als deze... Nou ja, op naar de volgende goodie!


Het derde ding is weer iets ontworpen door Emmy en het is een tote bag met een print van het Nachthof. De kwaliteit is erg goed, iets wat ik niet verwacht had van een tote bag. Deze tassen gebruik ik wel, dus hiermee zal ik te zien zijn als ik weer een boek of iets dergelijks koop. Nogmaals, de print is super mooi!


Daarna kwam ik twee boekenleggers tegen. De rechter is van Boekerij en kun je in het hoekje van een pagina schuiven. De linker is gemaakt door Bookworm Candles & Crafts en is gebaseerd op Rhysand. Vooral met de linker ben ik erg blij, het ziet er namelijk erg mooi uit, maar ik vraag me wel af of het wel een handige boekenlegger is.


Het boek mocht niet ontbreken, dus hier is het! Het heeft meer dan 600 pagina's, dus ik ben er wel even zoet mee (maar heb ik wel tijd om het vóór mijn studiereis te lezen?!). Vroeger vond ik het stom dat Best of YA niet voor de Amerikaanse covers had gekozen, maar nu ben ik daar wel blij mee, omdat ik eerlijk gezegd de Britse covers toch net wat mooier vind. (Op de achterkant van de Amerikaanse zie je namelijk Feyre's hoofd en dat vind ik jammer.)


Best of YA heeft weer een nieuwe Best of YA-magazine gemaakt, deze keer met Hof van Vleugels en Verwoesting op de cover. Celebrate Books heeft de boekenlegger van het boek erbij kunnen regelen, dus nu heb ik van alle drie de boeken de boekenlegger. Jee! Niet dat ik daar veel mee doe, maar het maakt mijn verzameling compleet.


Als laatste zat er natuurlijk de quotekaart bij, weer ontworpen door Emmy. Deze quote komt van het boek waar deze box allemaal om draait en bevat een geprinte handtekening van Sarah J. Maas. Ik had al verwacht dat het geen 'echte' handtekening zou zijn, omdat ik Sarah volg op Social Media en bewust ben van haar gezondheidsproblemen. In de VS gebruikt ze namelijk vaak stempels om boeken te signeer-stempelen.


Ik ben blij met deze box en kan niet wachten om het boek te lezen. Mijn favoriete goodie is waarschijnlijk de kaars, al ben ik niet zo'n kaars-persoon. Moet ik het maar eens aansteken om te kijken hoe ik het vind, denk ik. Ik vraag me trouwens af hoe Tamlin-fans het vonden, aangezien dit allemaal Rhysand-achtig is. Huh.


Heb jij deze box besteld en wat vond je ervan?

Reacties

Populaire posts