Evenement: Lisa Williamson in Nederland!

Op vrijdag 23 september bezocht Lisa Williamson Boekhandel Stevens en aangezien ik daar niet zo ver vandaan woon, besloot ik om naar de Meet & Greet te gaan!

Lisa Williamson is de schrijfster van The Art of Being Normal, die onlangs is verschenen in het Nederlands als Wat is Nou Normaal?. The Art of Being Normal gaat over David, die transgender is en in het boek volgen we een halfjaar van haar leven.

Aangezien ik het vreselijk vind om schrijvers te ontmoeten zonder hun boek te hebben gelezen, las ik het boek net op tijd uit voor ik naar de Meet & Greet zou gaan. Gelukkig maar dat de schrijfstijl niet zo moeilijk was.

Toen Lisa in de winkel was aangekomen was het tijd om te beginnen met het interview. Iemand van Lemniscaat, de uitgever van Wat is Nou Normaal?, stelde de vragen en wij, het publiek, kregen de kans om Lisa iets te vragen. Vreemd genoeg waren er niet zoveel vragen, maar dat kon ook gewoon komen dat er maar twee waren die het boek hadden uitgelezen (iemand anders en ik). Ze (Lisa) was heel erg aardig en heel erg enthousiast, al zijn de meeste schrijvers dat wel als ze over hun boek praten. Er komt trouwens een tweede boek aan, waar ik erg benieuwd naar ben, dus die staat zeker weten op mijn verlanglijstje!


Na het interview werd er aan ons gevraagd of wij een abnormale gave hadden, wat bij velen niet het geval was. Daarna werden er twee prijzen uitgereikt aan degenen die wél iets abnormaals hadden. Daar zat ik in ieder geval niet bij.

En toen was het tijd om mijn boek te laten signeren!



Ik was ontzettend zenuwachtig en ik had geen idee wat ik moest zeggen, dus uiteindelijk stond ik daar maar naast Lisa, terwijl ze mijn boek signeerde. Urgh. Had ik maar iets gezegd.


Hierna liep ik nog wat rond in de winkel en praatte ik wat met Monica van MyPerfectBookLife.

Naast de Meet & Greet haalde ik ook mijn exemplaar van De Graces op, die ik ondertussen heb gerecenseerd.

Heb jij Lisa Williamson ontmoet?

Reacties

Populaire posts