September Book Haul

Omdat ik al zo veel geld had besteed in augustus, besloot ik om rustig aan te doen in september. Dat was redelijk gelukt, totdat ik vorige week acht boeken bestelde bij bookdepository.com voor mijn profielwerkstuk. Nee, voor mijn profielwerkstuk én voor mijzelf. Op dit moment zijn er nog maar twee van binnen, dus de rest komt nog. Ook heb ik een boek gewonnen, wat betekent dat ik drie boeken heb in deze haul.


Het eerste boek dat ik bestelde was Eliza and her Monsters van Francesca Zappia. Deze heb ik ondertussen gelezen en ik vond het geweldig. Het gaat over een meisje, Eliza (duh), die anoniem een online comic schrijft. Tekent. Wat het ook is. Daar is ze heel bekend mee geworden, maar aangezien het anoniem is, weet niemand dat zij dat is. Dan komt er een nieuwe jongen op Eliza's school die de bekendste fanfictie-schrijver van Eliza's comic is en Eliza begint zich af te vragen of een offline-leven toch wat goeds biedt. Als haar identiteit per ongeluk onthult wordt, veranderd alles. (Oké, ik kan flapteksten schrijven, maar dit is ongeveer hoe het gaat.)


Het tweede boek dat ik bestelde was The Catcher in the Rye van J.D. Salinger en deze heb ik nog niet gelezen. Ik weet alleen dat het over ene Holden Caulfield gaat die raar is, maar dat was het ook wel.


Als laatste won ik via Hebban Vogelvrij van Sebastien de Castell om mee te doen met de leesclub (bedankt!) en hier ben ik nog niet in begonnen (het kwam gisteren pas binnen), dus tja. Ik weet niet waar het over gaat, maar van horen zeggen is het redelijk goed, dus ik ben benieuwd!

Wat heb jij in september gekocht?

Reacties

Populaire posts