Recensie: Pitch Perfect 2 (Pitch Perfect #2)

Afbeeldingsresultaat
Titel: Pitch Perfect 2
Regisseur: Elizabeth Banks
Serie: Pitch Perfect #2
Acteurs: Anna Kendrick, Rebel Wilson, Hailee Steinfeld
Genre: Comedy, Music
Verschenen: 14 mei 2015
Duur: 115 minuten
Cijfer: 7,0 of 4/5 sterren

The Bellas are back, and they are better than ever. After being humiliated in front of none other than the President of the United States of America, the Bellas are taken out of the Aca-Circuit. In order to clear their name and regain their status, the Bellas take on a seemingly impossible task: winning an International competition no American team has ever won. In order to accomplish this monumental task, they need to strengthen the bonds of friendship and sisterhood, and blow away the competition with their amazing aca-magic! With all new friends and old rivals tagging along for the trip, the Bellas can hopefully accomplish their dreams once again.

Op een vrijdag zat ik maar wat te kijken naar het aanbod van Netflix, toen mijn oog op Pitch Perfect 2 viel. Ik had niet echt ergens zin in en aangezien ik deel één al had gezien, besloot ik om deze film te kijken. En ja. Het was wel wat.

Het verhaal van Pitch Perfect 2 is net iets minder dan de eerste, maar daar draait het bij deze films niet echt om. Het belangrijkste is namelijk de muziek, en dat is fijn als je even niet wilt nadenken. Daarnaast is dit natuurlijk een comedy, dus zijn de grappen belangrijk, maar ik moet eerlijk zeggen dat het af en toe net iets té was bij de grappen.

En verder? Tja, het was gewoon een leuke film. Er is trouwens wel één ding dat ik wil zeggen, en dat gaat over het einde. Als je Pitch Perfect en/of deze film hebt gezien, weet je dat het eindigt met een eindwedstrijd. Nu hadden de Bellas een groep Duitsers als tegenstander, en moesten die natuurlijk nét iets slechter zijn dan onze Bellas. Maar wat als uitgerekend die groep Duiters My Songs Know What You Did in the Dark (Light Them Up) van Fall Out Boy gaan zingen? Als je mijn blogpost over mijn favoriete bands hebt gelezen, snap je wat ik bedoel.

Ik raad je aan om Pitch Perfect 2 te zien als je houdt van a capella-muziek en comedy Ã©n als je even niet weet welke film of tv-serie je wilt kijken. Graag gedaan. Nu nog wachten op Pitch Perfect 3. Gaan ze dan ook iets Twenty One Pilots zingen? *knipoog*

Heb jij Pitch Perfect 2 gezien?

Reacties

Populaire posts