Recensie: Dan and Phil's Story of TATINOF

Afbeeldingsresultaat voor dan and phil's story of tatinof
Titel: Dan and Phil's Story of TATINOF
Regisseur: Sarah Buckenham, Phil Meyers
Bevat: Dan Howell, Phil Lester
Genre: Comedy
Verschenen: 5 oktober 2016
Duur: 61 minuten
Prijs: 9,99
Cijfer: 8,0 of 5/5 sterren

The behind-the-scenes story of Dan and Phil’s adventure on tour! An intimate and epic documentary film chronicling everything from creating their stage show, to life on the road and reflecting back on its legacy.

Filmed over a year from rehearsing in rainy England to performing at the Dolby theatre in Hollywood, see what really happened including the ups, the downs, the moments they’ll never forget and things they wish they could. This is "Dan and Phil’s Story of TATINOF"!


Een hele tijd na het kijken van The Amazing Tour is Not on Fire keek ik pas de bijbehorende film Dan and Phil's Story of TATINOF. Deze film laat zien hoe TATINOF tot stand is gekomen en hoe de show achter de schermen eruit ziet.

Hoewel ik de tour zelf niet echt spectaculair vond (het was erg geforceerd), viel deze film bij mij wel erg in de smaak. Misschien omdat Dan en Phil hierin gewoon zichzelf kunnen zijn en niet de tekst zitten op te dreunen en het zo grappig mogelijk te laten lijken?

De hele tijd hoopte ik na ieder hoofdstuk dat het nog niet het einde was, en dat was gelukkig steeds niet het geval, tot het einde natuurlijk, want er zou toch ooit een einde moeten komen.

Dan and Phil's Story of TATINOF was erg interessant en hier vermaakte ik mij om heel eerlijk te zijn meer dan bij de show zelf. Of dat betekent dat je TATINOF niet meer hoeft te zien? Nee! Want als je dat doet snap je veel minder van deze film dan als je de show wel eerst kijkt. Het is ook wel logisch.

TATINOF en Dan and Phil's Story of TATINOF zijn aanraders voor Phans, oftewel fans van Danisnotonfire en AmazingPhil. Zit je nog maar net in de phandom, dan raad ik je aan om eerst heel veel filmpjes van hen te kijken, zodat je alle verwijzingen in de show snapt (anders begrijp je er echt niets van). Heb je nog niet genoeg aan deze twee films? Dan raad ik je aan om eens The Amazing Book is Not on Fire en Dan and Phil Go Outside te lezen. Dat laatste kwam deze maand uit! Er is genoeg Dan en Phil, dus.

Heb jij Dan and Phil's Story of TATINOF gezien?

Reacties

Populaire posts