Mijn collectie gesigneerde boeken

Iedereen houdt wel van gesigneerde boeken. Nou ja, ik in ieder geval. Het beste is nog dat het boek gepersonaliseerd is. Aan de ene kant is het boek dan zeker jouw eigendom. Aan de andere kant... Als je het wilt verkopen krijgt de koper jouw naam en kan hij/zij het ook niet weghalen.
Wat het leukste is van gesigneerde boeken is dat als je naar de handtekening kijkt, je terugdenkt aan die dag dat je die schrijver ontmoette...

Ik heb ondertussen een flinke stapel gesigneerde boeken in mijn bezitting, dus hier komt een lijstje, van toen naar nu.

The Selection, The Elite, The One en The Selection Stories van Kiera Cass

Op 31 oktober 2014 bezocht Kiera Cass Boekhandel Stevens. Toevallig zag ik dat langskomen en ging ik er uiteindelijk heen met een vriendin. The Selection had ik op dat moment niet gelezen, dus laten we zeggen dat de ontmoeting nogal awkward was...





De Geheime Club van de Oude Wilg van Alexandra Penrhyn Lowe

Op het YA-event van boekhandel Stevens op 27 maart was Alexandra Penrhyn Lowe uitgenodigd. Haar aanwezigheid was vooral bedoeld voor Sevenster, maar die had ik niet, dus nam ik het eerste deel van Het Huis Anubis mee. Haar gezicht toen ik dat boek tevoorschijn haalde!


Arwen Elys Dayton

Eind mei 2015 organiseerde boekhandel Stevens een sleepover in het teken van Seeker van Arwen Elys Dayton. Daarbij kregen we het boek met een miniposter die gesigneerd was!


De IJzerkoning, De IJzerprinses, De IJzerkoningin en De IJzerprins van Julie Kagawa

Op 30 oktober 2015 had Boekhandel Stevens Julie Kagawa uitgenodigd. In tegenstelling tot Kiera Cass had ik Julie's boeken wel gelezen en al langere tijd in bezit. Wat wel hetzelfde bleef was die awkwardness... Ik had echt geen idee wat ik tegen haar moest zeggen...





Divergent van Veronica Roth

Nu lijkt het alsof ik naar alle signeersessies ga die door Boekhandel Stevens zijn georganiseerd. Dat is deels waar, want Boekhandel Stevens kan ik bezoeken door alleen maar vijf minuten te fietsen.
Op 4 december 2015 kwam Veronica Roth, de enige VERONICA ROTH, naar Hoofddorp om bij iedereen een boek te signeren. Het was geweldig en deze keer verloor ik een beetje mijn awkwardness, want ik had vragen voorbereid! Jee! Dat is wel een applausje waard, vind ik. ;)


Altijd Anders van Ingrid Kluvers

En hier komen we bij het eerste gesigneerde boek dat ik heb gewonnen. In maart 2016 won ik via het Instagram-account van Moon Young Adult dit boek. Verder is er niet echt iets bijzonders met dit boek.


Arwen Elys Dayton, Becky Albertalli, Tahereh Mafi, Ransom Riggs, Stephanie Perkins, Lucy Ivison en Tom Ellen

Van al deze schrijvers heb ik een bookplate. Die moet ik nog in een boek plakken. Als ik dat heb gedaan heb ik nog meer gesigneerde boeken!
Deze bookplates kreeg ik in ieder geval bij YALFest NL 2016. Bij de bookplates die nog niet in een boek zijn geplakt zit ik nog te twijfelen in welk boek ik ze wil plakken (behalve Ransom Riggs, want van hem heb ik geen boeken).





Geachte Heer M. van Herman Koch

En dit was het tweede boek dat ik won dat gesigneerd was. Deze keer via het instagram-account van Ambo Anthos.


Mij niet gezien van Meg Rosoff

Ik won dit boek via Hebban.  Nou ja, ik moest het zelf ophalen in Amsterdam, dus dat deed ik. En zo ontmoette ik tegelijkertijd Meg Rosoff en kreeg ik het boek gepersonaliseerd. Cool, toch?


Lauren Kate en Kate Ling

Verder heb ik nog twee kaarten met quotes van Fallen en Eenzaam en Extreem Ver Weg die bij de twee Celebrate Books-boxen zaten.


Welke boeken heb jij gesigneerd?

Reacties

Populaire posts