Februari Wrap-up

En dit was weer de tweede maand van het jaar! Ik heb ontzettend veel leuke dingen gedaan. Als eerste ben ik naar een concert geweest van Imagine Dragons, waar ik een blogpost over heb geschreven, ik ben jarig geweest, waarbij ik een paar boeken heb gekregen en ik ben naar de release party geweest van Simon vs. de Verwachtingen van de Rest van de Wereld in Arnhem! Daar heb ik ook een blogpost over geschreven. Verder heb ik ook nog een aantal boeken gelezen.

14. De 5de Golf (The 5th Wave) van Rick Yancey
5/5 Dit boek stond al een tijdje op mijn nog-te-lezen-lijstje, maar ik had nooit een reden gehad om het boek te kopen en te lezen. Tot de film kwam. Die wilde ik namelijk heel graag zien. Maar een film zien voordat ik het boek heb gelezen? Nee, dat ging ik niet doen. Dus las ik De 5de Golf toen de film net uitkwam. Lees hier mijn recensie.

15. Deep Blue (Deep Blue) van Jennifer Donnelly
3/5 Best of YA is een van mijn favoriete uitgevers, dus toen ik dit boek in de bieb zag, kon ik het niet laten om het niet te lenen. Helaas viel Deep Blue niet echt in mijn smaak. Lees hier waarom.

16. Starstruck van Brenda Hiatt
3,5/5 Wat doe je als je je verveeld? Een boek lezen!
Ik las dit boek toen ik echt niets te doen had. Uiteindelijk was het niet zo goed als ik had gehoopt. Toch ben ik niet halverwege gestopt. Nee, ik heb het helemaal uitgelezen. Daarna zuchtte ik en begon ik te schrijven aan mijn recensie, die je hier kunt lezen.

17. Versplinter Me (Fracture Me) van Tahereh Mafi
5/5 Eindelijk heb ik het laatste Tahereh Mafi-boek gelezen (niet van de serie, maar van de boeken die zij heeft geschreven)! De Touching Juliette-trilogie is een van mijn favoriete series en raad ik het iedereen aan die ik ken en dit soort boeken leest. Die mensen lezen de hele serie en vragen wat ik vind van Versplinter Me. Oeps, had ik dan moeten zeggen, omdat ik het nog niet had gelezen. Nu wel! Lees hier mijn recensie.

18. Artemis Fowl: De Graphic Novel (Artemis Fowl: The Graphic Novel) van Eoin Colfer en Andrew Donkin
3,5/5 Ik vond het boek Artemis Fowl niet echt leuk, maar ik was vrij van school, ik had niets te doen, deze strip was dun en het was nog ongelezen. Drie keer raden wat ik besloot te doen. Lees hier mijn recensie.

19. De Kroon van de Tearling (The Queen of the Tearling) van Erika Johansen
4/5 Ik was in de bieb toen ik dit boek zag. Het stond al een tijdje op mijn nog-te-lezen-lijstje, dus ik besloot het maar te lenen. Het boek is niet zo dik, maar het kostte me toch wel een tijdje om het uit te lezen. Mijn recensie is hier te lezen.

20. Ontworteld (Uprooted) van Naomi Novik
5/5 Dit boek wilde ik al lange tijd hebben en lezen. Eindelijk kon ik eraan beginnen nadat ik een aantal van mijn biebboeken had gelezen. Aan mijn aantal sterren kun je al zien hoe ik het vond. Waarom? Dat kun je hier lezen.

21. Simon vs. de Verwachtingen van de Rest van de Wereld (Simon vs. the Homo Sapiens Agenda) van Becky Albertalli
5/5 Bij de release party van dit boek, waar je hier mijn verslag kunt lezen, kocht ik het boek (de blauwe versie), las ik het en had ik het in twee dagen uit (de eerste dag las ik 60 pagina's, de volgende dag alles). Mijn recensie kun je hier lezen.

22. Legend (Legend) van Marie Lu
5/5 Op 20 februari ging ik naar de boekhandel om de Geef Mij Maar een Boek-versie van Oorlogswinter van Jan Terlouw te halen. In de boekhandel dacht ik: 'Weet je wat? Laat ik Legend erbij kopen.' Dat deed ik en op dezelfde dag had ik het weer uit. Lees hier mijn recensie.

23. Nachtschade (Nightshade) van Maryrose Wood en de hertogin van Northumberland
3,5/5 Nadat ik in 2014 het eerste deel, The Poison Diaries, had gelezen, wilde ik supergraag deel twee lezen. Daar kwam steeds maar niets van, tot deze maand. Hier is mijn recensie.

24. Geachte Heer M. van Herman Koch
4/5 Vorige maand las ik Het Diner, wat ik erg leuk vond. Daarom besloot ik om Geachte Heer M. te gaan lezen. Hier kun je mijn recensie lezen.

25. De Statistische Waarschijnlijkheid van Liefde op het Eerste Gezicht (The Statistical Probability of Love at First Sight) van Jennifer E. Smith
4/5 Ik had dit boek vaak voorbij zien komen op het internet, en toen ik zag dat mijn bibliotheek dit boek had, kon ik niets anders doen dan het te lenen! Lees hier mijn recensie.

26. Daan & Nadia van Esther Walraven
4/5 Toen ik erachter kwam dat ik Daan & Nadia had gewonnen voor de leesclub van Hebban, sprong ik een gat in de lucht en toen het boek op de mat viel kon ik niets anders doen dan eraan te beginnen. Hier lees je mijn recensie.

Welke boeken heb jij deze maand gelezen?

Reacties

Populaire posts