Boekenkast Tour Januari 2016

Veel BookTubers (YouTubers die over boeken praten) posten in het begin van het jaar een video waar ze hun boekenkast laten zien met de boeken die ze op dat moment hebben. Als ze dan een jaar later een nieuwe tour geven, zie je dat er iets van vier planken aan boeken is bijgekomen. Om zo'n verandering op te merken, moet je natuurlijk een boekenkast tour geven, dus dat heb ik gedaan! Dit is ook nog eens de eerste YouTube-video die op deze blog plaats!


Deze maand krijg ik weer nieuwe boeken, dus dan is mijn boekenkast weer net iets anders, maar op dit moment zijn dit de kasten die ik elke dag zie en waar ik ook trots op ben. Want ja, als een bookjunkie moet je wel trots op je verzameling zijn. 

Heb jij boeken gezien die je leuk vindt?

Reacties

Populaire posts