Recensie: Julie Kagawa in Nederland!

Op 30 oktober kwam Julie Kagawa (The Iron Fey, The Call of the Forgotten, Talon) boeken signeren in Boekhandel Stevens. De ochtend was geweldig. Hier is een korte samenvatting wat er gebeurde.

10.00 uur
Ik loop de winkel binnen en wordt begroet door Lisa (de boekverkoper a.k.a. De boekverkoper van het jaar 2015!). Ze streept mijn naam op de lijst door en geeft mij een felgroene armbandje waar Talon Saga en Rebel op staat. Ik loop verder en zie een rij mensen. Ik sluit me bij hen aan.

10.20 uur
Julie Kagawa loopt naar de signeertafel en maakt zich gereed. Alle aanwezigen in de winkel zijn enthousiast en kunnen niet wachten om met haar te praten en natuurlijk hun boeken gesigneerd te laten krijgen.

10.25 uur
Julie begint met signeren.

10.35 uur
Ik kom aan de beurt. Julie is een aardige vrouw en vertelt dat ze nog nooit in de buurt van Amsterdam is geweest. Ik vraag haar of ze Japans spreekt. Nee, vertelt ze, ik ken alleen de basis woorden, zoals arigato en sayonara.

10.45 uur
Op dit tijdstip ga ik weg. Ik moet naar school!

©Kiki van Dijk
Ja, dat ben ik, in mijn Hogwarts shirt en vest met Julie Kagawa, die naar een andere camera kijkt. Jee!

IMG_5602.JPG wordt weergegeven
©Kiki van Dijk

Het was heel erg leuk om een schrijfster te zien, vooral een schrijfster die je kent via foto's, reclame en internet. Ik kan niet wachten op mijn volgende ontmoeting met een andere schrijver!

Reacties

Populaire posts