November Wrap-up

Zo, het was weer november! De volgende maand begint alle gezelligheid. Pakjesavond, kerstmis... En natuurlijk is het de tijd om boeken te krijgen! Vraag om boeken, boekenbonnen, dingen die met boeken te maken hebben...
Deze maand heb ik veel minder gelezen dan oktober, maar reden nummer één is NaNoWriMo!

Alive van Scot Sigler
4/5 Interessant om te lezen. Ik heb eerder nog niet een boek gelezen met een verhaal als deze. Als je van science-fiction houdt raad ik je dit boek aan, maar het is niet zoals je verwacht dat het is.
Ik vind het boek wel leuk, maar niet geweldig. Ik ben benieuwd naar deel 2!

Saeculum van Ursula Pozanski
5/5 Wat was dit boek spannend! Zoals het boek hierboven, leuk, maar niet GEWELDIG. Gewoon, geweldig. Voordat ik dit boek las, had ik nog nooit gehoord van larps. Nu weet ik wel beter.
Die cover!!! Zo mooi...

De IJzer Legendes (The Iron Legends) van Julie Kagawa
5/5 Dit boek bevat de novella's van de Iron Fey serie (1.5, 3.5, 4.5). Een zekere aanrader als je fan bent van de Iron Fey. Vooral het tweede verhaal spreekt mij het meest aan, omdat Puck mijn favoriete personage is. En Ash juist niet. Integendeel. De cover is wel oké, alleen ziet Puck er niet uit alsof hij van grappen houdt. Op de cover is hij té serieus. Puck is in het verhaal onserieus. Dat zie je niet aan de cover, wat erg jammer is.

De Duistere Fae (The Iron Traitor)van Julie Kagawa
5/5 Het tweede deel van The Call of the Forgotten is net zo goed als het eerste deel. Ook al heb ik deel 1 een tijd geleden gelezen en was ik vergeten wie Anwyll was (zo heet ze toch?), heb ik dit boek in een ruk uitgelezen. Het was spannend en was even geweldig als de rest van de Iron Fey serie. Een aanrader!

Weerwolven (Wolf Island) van Darren Shan (Demonata #8)
3/5 Ik vond dit boek iets minder dan de rest van deze serie (op deel 9 en 10 na, die heb ik nog niet gelezen). De hoofdpersoon deed gewoon dingen die ik niet zo leuk vond, dus dat heeft voor minpunten gezorgd.
Toch raad ik je deze serie aan. Het is anders dan andere series, dus als je van demonen houdt ben je aan het juiste adres.

The Story of Awkward van R.K. Ryals
5/5 Dit verhaal is geweldig! Ik kon het niet wegleggen en heb het ook in één dag uitgelezen! Dit boek is alleen verkrijgbaar als e-book, dus als je het wil lezen, pak je e-reader, telefoon of tablet er maar bij!
Ik raad dit boek zeker aan, het is geweldig, kort en leuk.

List en Leugens (Six of Crows) van Leigh Bardugo
5/5 Oké, ik ga hetzelfde zeggen over dit boek als het vorige boek. Dit verhaal is geweldig! Nee, niet geweldig, maar GEWELDIG! De cover is GEWELDIG! Het verhaal is GEWELDIG! De personages zijn GEWELDIG! Kortom: het hele boek is GEWELDIG! Dit is voortaan mijn favoriete Leigh Bardugo-boek. Als je List en Leugens nog niet hebt gelezen, doe dat onmiddelijk! Koop het en lees het! Het is het waard. (Ook al vind ik dit boek GEWELDIG!, Ik Geef Je de Zon is GEWELDIGER! )

Reacties

Populaire posts