Wat is er het komende halfjaar te doen?

Zoals jullie misschien wel weten, is het leven van een bookgeek niet rustig. Dan komt er een schrijver naar Nederland (In jouw woonplaats nog zelfs!), zijn er tientallen eventen die je allemaal moet bijwonen en  komen er elke dag tientallen boeken uit die je nog wilt lezen (en kopen). Daarom heb ik even een lijstje gemaakt van de dingen die nog moeten komen, en waar ik heen ga (niet allemaal)!

Oktober:
  • 6 oktober: Dit is geen event, maar Magnus Chase and the gods of Asgard: The sword of summer van Rick Riordan is dan vanaf die dag te koop! En ik ben een grote Rick Riordan fan, dus voor mij is het een groot feest! 
  • 15 tot 18 oktober: Boekenfestijn in Brussel Expo!
  • 20 oktober: Fall Out Boy in de Heineken Music Hall! Helaas kan ik hier niet heen, maar ik wens iedereen die er wel heen gaat veel plezier!
  • 29 tot 1 november: Boekenfestijn in Beursgebouw Eindhoven!
  • 30 (en 31) oktober: Julie Kagawa is in Nederland! Ze gaat naar Boekhandel Stevens (Hoofddorp) en Donner (Rotterdam). Meer informatie is hier te vinden. Leigh Bardugo is ook in Nederland in verband met haar Magic and Mayhem tour. Ze gaat naar Donner (Rotterdam). Meer informatie hier.
November:
  • Ergens in november organiseert Boekhandel Stevens (Hoofddorp) voor The Hungry Readers (De hongerige lezers), een boekenclub over Young Adult boeken, een event helemaal in het thema van Red Queen (Rode Koningin) van Victoria Aveyard. Meer informatie volgt!
  • 29 oktober tot 1 november: Boekenfestijn in Beursgebouw Eindhoven!
  • 26 tot 29 november: Boekenfestijn in Flanders, Maastricht.
December:
  • 5 december: Pakjesavond voor iedereen die Sinterklaas viert! Welk boek ga je dit jaar krijgen?
  • 25/26 december: Kerst! Welk boek ga je dit jaar krijgen?
Januari 2016: 
  • 26 januari: Yes! Ellie Goulding gaat naar Nederland! Ze treed op in de Ziggo Dome
  • 28 tot 31 januari: Boekenfestijn in Ahoy, Rotterdam.
Februari: 
  • 5 februari: IMAGINE DRAGONS!!!! OMG YES!!! Hier wil ik dus heel graag heen en dat ga ik ook. :) Het is in de Ziggo Dome en wordt mijn eerste concert. Ooit.
  • 11 tot 14 februari: Boekenfestijn in Brabanthal Leuven.
  • 25 tot 28 februari: Boekenfestijn in Beursfabriek Nieuwegein.
Maart:
  • Wordt er dit jaar weer een YA boekenweek georganiseerd? Ik ben benieuwd. 
  • 17 tot 20 maart: Boekenfestijn in WTC EXPO Leeuwarden.
April:
  • 1 april: Het is geen grap, maar The 1975 treed op in de Heineken Music Hall. Hier ga ik heen met een vriendin.
  • 7 tot 10 april: Boekenfestijn in Kortrijk Expo.
  • 21 tot 24 april: Boekenfestijn in Nekkerhal Mechelen.
  • 24 april: En ja hoor, daar is ie. YALFEST!!! Het boekachtige event waar ik het meest naar verlang! Dit is de site.
Mei:
  • 5 tot 8 mei: Boekenfestijn in Antwerp Expo.
Dit zijn alle eventen die ik tot nu toe weet die het komende halfjaar te bezoeken zijn. Zijn er eventen waar jij heen gaat en niet opgenoemd zijn of waar jij ook heen gaat? Vertel het me in de reacties!

Reacties

Populaire posts